grönsaker kan oxså koka över!!

helloooo!:D:O:)C:B)8););D:*
okejj de va ju en rubrik med ingen mening till vad ni nu kommer läsa.. (sorry
to disappoint you all;))
  jag har inte gjort nånting,men förr i tiden har jag minsann vart i form
med den börjar avta... hehe

       whaaaa ligger i min säng, fryser och har näsan tryckt mot dataskärmen
(inte bokstavligt, men typ...)
och nu är jag sötsugen..igen.. nej fyfan va jag e onyttig!!ska sluta snaska från o
me ..nu...nej, nu!.....okej nu... men NU..... jaja okej nångång då...

en söt liten martha när vi va ute på tipsrunda i bajsväder i vackra(kalla) stockholm

A to the L and the M then to A again and you got my name!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0