The social network!

Facebook nördar som vi är blev det the social network som vi såg på bio. Den va skiiiit bra!! Och lite sorlig, och Eduardo (hans kompis) är feeeett schnygggg!!

Imorgon har jag match i Täby mot...Täby!! Ska äta en lååååång frukost och plugga lite och sen har jag match vi 14:30 tyyyp. Ska kolla lite på solsidan nu haha vi har hela boxe! Wiiie. Min lillasyster Martina brukar kolla på det (hon tycker det är jätte kul att hon förstår vad dom säger, att den inte e på engelska :P)

Sov gooott PUSS


Martha, jag o Alma. Ser ju bara lite ut som en pedofil på bilden men ack vad brun man var :'(


Sen försöker Martha försöker våldta mej? Haha


Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0