Sovt 12 timmar!!

Igår somnadet jag runt 12 och sov enda tills klockan 12 imorse! Såå skönt för jag har inte sovit mer än max 9 timmar på flera månader för jag vart så stressad och haft tidiga matcher på helger och så.. Men nu är jag väldigt utvilad och har suttit och varit duktig och pluggat några timmar.
Jag är fortfarande hos min moster och ska sova här en natt till, imorgon har jag match klockan 17 ungefär så jag kan sova ut imorgon med :D Hoppas ni har gjort något kul idag och ska hitta på något kul ikväll! Själv ska man vara hemma och slappa, haha slaacker jag är...

 

Nelly


Kommentarer
Postat av: Ida

fett söt bild :p

2010-11-13 @ 18:13:41
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0