Det här inlägget skulle visats igår kväll... Men det blev nått fel

Våra söta kompisar http://piasvensson.blogg.se/ och
http://selmalindstedt.blogg.se/ ska förhoppnings vis fixa design respektive header till oss :D då blir bloggen lite finare och roligare att läsa ;) Jag och Alma är sjukt otekniska och kan inget om design och sånt, haha!


Jag är hemma hos min moster nu som jag också ska sova hos, det är så mysigt för hon har inga egna barn så när jag kommer hit blir man ompysslad och får all uppmärksamhet som man inte alltid får hemma med alla syskon. Så det är myspys. Jag har precis duschat och tvättat håret och ligger ren och fräsch i nybäddad säng som luktar gott och ska kolla på Greys (som jag självklart tog med hit!!)
Haha ni måste tro jag är värsta no-lifern som kollar på Greys 24/7 ?? Näråå... Absoluuut inte!!

Måste sluta blogga nu... Måste kolla på Greys eehe ehheh

Hare bra psuspuspsuusssss

SOMSAGT SKULLE DET VISATS IGÅRKVÄLL....

Nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0