denn dag har varit:

kulful;D
idag har det vart sista skoldagen på veckan:DD men efter lunch åkte vi till slottet till värsta coola
rummet i guld, o skulle lyssna på pia,linnea,din o otis typ debattera om nåt, men så satt vi där o lyssnade på massa prat i 4 timmar.. men aldrig kom våra vänner upp..:(( sen efteråt fick vi reda på att dom hade pratat jätte mycke,  men på förmiddagen!! typiskt-.-
men men,. de va lite coolt för kungen, drottningen, prinsessorna o viktorias daniel va där!!:D o lite skojjit va att jag va bara typ enhalv meter från dom alla!!:OOhihihi
sen frös vi som små djur när vi kom ut för de va så gaalet kallt(((
sen gick jag o linn på bio o såg due dates!!!! RIKTIGT BRA!! haha vi satt typ o skratta hela tiden;D hahaha
jätte mysigt men jag satt på golvet:((( hehe
har nyss kommit hem o e ganska trött, de har vart en lång dag..typ.
nu ska jag bara gosa o sen imorrn ska jag ringa till farmor som tydligen e i stan;D hehehe

kramisar på er alle!

alma


Kommentarer
Postat av: Linn

vaaae!? :D Kan maaan!? :DDD



pussarrrr!

2010-11-20 @ 00:34:57
URL: http://linnhoney.blogg.se/
Postat av: selma

Fleeer bilder!!!! :D

2010-11-20 @ 11:53:36
URL: http://selmalindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0