tja a du, kanske du vet nåt bättre att skriva?? skulle inte tro de va!! :DDD MOHAHAHAHAAAAAAA elr..

MOHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA

okej jag e ientligen fettfettfettfettttttt stressad f´ratt de e ett typ mega super stort jätte seriöst soprov imorrn!!:OO hehehee fast jag kan faktiskt hälften..typ... på ett ungefär:PP hihihihiiii o sen ahr vi oxså typ nån "etiskt problem" läxa i so me till imorrn, som jag precis började me men mne... :PP
eeeeehhhhh.......
jaja men min etiska fråga ÄGER iaf era andras o jag VET att jag kommer få MVG för att jag gjort en sådan OTROLIG uppsats...
emm japp.... heheheheheeeeeeeeee
jo men asså jag e fetameta gla för jag va hemma hoss nellly idag efter skolan, tsm me selma oxså o så gjorde vi MASSOR av so... nästa, vi hittade nåt helflummit spel som vi spelade i typ  nån timme istället:P haha de gick fett bra för mej o jag hade de sämsta jobbet(jag va skönhetsexpert;)) o hade nothing!! MEN sen gick selma för hon skulle barnvakta o då fortsatte jag o nelly o spela o vi fuskade ABSOLUUUT inte o rånade ABSOLUUT inte selmas kort..... :DDD hhähähääää naj, men de va pretty nice;)) sen bestämde jag o nelly oss för att faktiskt jobba liiiite so iaf o så gjorde vi de:D men nu e jag för trött o flummig för att orka vara stressad mera+att jag just åt upp ett helt oöppnat paket kärnfria vindruvor.. :DD MUMMMSSS fillibabba :DD 
 o visste ni de att(nu när jag e ett sådant PROFFS på religion) de va typ nästan abraham som födde upp hela judendom,kristendom o islam!! :D abraham födde massa barn tills en av hans barnbarnbarnbarnbarnbarn födde moses, som då startade judendomen, o sen moses barnbarnbarnbarnbarn blev jesus, som då bildade kristendom sen va de abrahams barnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarnbarn osv osv ... som sen blev muhammed, som då skapade islam:DD typ så kanske de va.... enligt min uppfattning av att ha läst en massamassa saker:DD hehehe
oj jösses hujeda-mej vad långt de hä inlägget bara helt plötsligt blev:OOO saaaariiiiii.... oki ska inte skriva nåt mera för de e bara onödigt eftersom ingen ändå kommer orka ha läst så mycke såatt dom ens läser de här o då kan jag ju ientligrn radera dom senaste tio raderna... men de e jag för lat för att göra:D hehe jajaja hoppas att ni som har läst ända hit(även om de nu förmodligen inte e nån..) så vill jag iaf önska er en trevlig kväll/natt o hoppas ni sover sött!!

en bild tagen på de flummiga spelet vi spela, tagen från selmas blogg;))www.selmalindstedt.blogg.se

pusssenuss på er alle♥
alma

(fyfan va jag e gryym på att skriva långa inlägg!! jag tycker synd om er!! ;')))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0