Rubrik

Nää! Nu ska inte det här bli något meningslöst inlägg om hur stressad, trött och galen jag blir på alla prov och läxor och vill ha julloov och julafton och Bluuäää!!

:)

Utan jag ska berätta hur otroligt bra(!) det kommer gå för min grupp på julshowen om en vecka!
Vårt band...GULDGRÄVARNA.... Har låten narcotic med liquido, som är en någon random låt av ett tyskt band -Inte tokio hotel dock- som vår musik lärare tyckte vi skulle ha. Det bästa av allt är att vi ALDRIG har kört igenom hela låten (för vi kan inte slutet) och vår basist är sjuk 24/7 och en i bandet har aldrig vart där typ så han har blivit vår back stage security.. Sen har vi inte ens vem eller vilka som ska sjunga... Om någon ska sjunga för ingen vill typ... Och det är liiiiiite kaos :P Ajaaa när vi spelar upp, om en vecka, får man faan bara tänka: MAN LEVER BARA EN GÅNG! INGEN KOMMER BRY SIG OM HUNDRA ÅR...........................
Sen övade vi lite förresten idag och det gick  ännu bättre, sluta med att vår trummis skrek att v sög och gick, haha. Jag spelat btw synt... Och idag när vi övade så vare massa 9or i aulan som lyssna och vi kunde knappt låten och det var sjukt pinsamt!!

Men annars idag så har jag, Alma och Selma pluggat HOST vi började absoluuut inte spela vårat favorit spel "game of life", nej nej. Och när Selma var tvungen att gå gjorde vi absoluuuut inte så att hon förlora nej nej, vad får er att tro det lixom???? :O



Men efter det va Alma kvar här och vi var jätte duktiga och pluggade massa och åt risgrynsgröt med socker.. Eller socker med risgrynsgröt... Haha

Men sov über düber brilliant inatt och dröm stress fria drömmar om gulliga kaniner... Puss

Låten vi ska spela i musiken:

JAG VET, MUSIK VIDEON ÄGER!!!





Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0