Ont i magen :(((((((((((

Värsta stress dagen idag, vakna 07:30 och 07:45 skulle jag va i skolan och äte frukust med lite kompisar. Kom lite sen men va sjukt stressad på morgonen, sen hade vi franska, sen gympa där vi skulle spela upp vår arobics grejsimojs som jag och Alma helt glömt bort och improviserade, men det gick hyfsat bra iallfall :) sen gick hela klassen till lidl och köpte våfflor till imörrn. KALLT!! Sen åt vi äcklig lunch och sen vare mentortimmer och så skynda jag mig till aulan där vi övade inför showen sen sprang jag till träningen och nu e jag hemma och har jätte ont i magen :O vet inte vrf.

Vi har öppethus i skolan imorrn men jag kan inte komma märkte jag nu... Ska spela match i södertälje, samling kvart över 10 så jag får skippa skolan syyynd
men efter matchen ska laget på luciavakan, det är en grej som vår klubb har varje år. Man bakar en pepparkaka (snyggast vinner) och så ska man klä ut sig (bästa grejen vinner) sen kör man match i det man klätt ut sig till och typ häänger ;) så efter matchen ska vi hem till mig och baka :D myyys. Nu ska jag bada sen klä på mej pyjamas och kolla på en film! Såååå jävla trött! Hatar att veckan gör en så slut så man kraschar under helgen och är helt osocial och typ sover för att orka? Så ere för mig iallafall, är så sjukt trött hela tiden!!

Men puss och typ godatt?


Förra året var vi tetris, vi vann! Men det va liiite svårt att spela ;)

Vi bakade också väärsta grymma pepparkakan. Det va en palm som stod upp med 2 pepparkaks gubbar (våra coacher + deras ansikten som vi skrivit ut) då vann vu den också ;)

Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0