hejsan:)

morsining korsning på er alla gullisar<3
just nu sitter jag i vardagsrummet i ett vääääldigt stort hus:O men med ac på27:D heheheheeee
jag har glömt min datasladd hemma i sverige, så min data e totally dead:(( men jag får nu låna mimsens:)) än så länge har jag nästan inte gjort nåt:PP har badat i poolen o solat lite:) sen har jag ätit såååååå god mat att jag typ fortfarande e mätt efter lunchen:O o så idag har vi vart vid havet hela dagen o sen åkt in o kollat i lite affärer på kvällen:PP hehehee åh juste, thailand ligger 6 timmar före sverige nu när de e vintertid;) så nu e kl runt 10 hoss mej:D
HAHAHAHahaahaaa jag just nu:

puss på er!!!

alma

Kommentarer
Postat av: Pia

HEJ ALMA JAG HATAR DIG FETT MYCKET, JAG VILL OCKSÅ VARA I VARMA THAILAND Å SLIPPA SKOLAN!!! >:( >:(

HA DET BRAA <3

2010-12-15 @ 19:01:33
URL: http://piasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0