Skoool Ångezzzt

Tycker höstlovet borde va 2 veckor!... Minst!
Känner mig så sjuukt otaggad på skola, stress, prov, plugg blääääää.

Men idag var jag i södertälje...Igen haha. Under 3 dagar har jag åkt streckan mellan Södertälje och Stockholm 8 gånger, men under bil resorna har jag läst ut Revolt (Sista boken i hungerspelen) den var sjukt bra och jag rekomenderar dom!




Efter matcen i Södertälje så var jag på paraplyfest :D
Min farfar kom på en tradition att i november när allt e grått och trist och man längtar till julen så lägger man lite paket under ett paraply, så släkten samlades hos min faster och där åt vi middag och öppna lite paket. Jag fick blandannat en scrubs box men jag tänker byta den till greys 6 mohahaaa.



Men nu tänkte jag ladda över lite låtar till min ajpååd och sen läsa vecko revyn och somna hyfsat tidigt! Har ju haft träning eller match varje dag på lovet uom i tisdags så jag har inte sovit ut helt någon dag :(
Men hoppas ni sover gott!!! Dröm söta drömmar om blommor och bin....






Kommentarer
Postat av: Em

sv: tack så mkt, glad jag blir :D

Va fin du är!



BTW: om du gillar min blogg kan du alltid följa mig på bloglovin så har du koll på mina inlägg och allt:)

Ha det bra



kramiss

2010-11-09 @ 22:40:29
URL: http://emlovethailand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0