3 koppar chai latte och väldigt lite middag senare...

Haha rubriken säger sig självt.. Efter 2 koppar chai latte ångrade jag min åsikt om att chai latten var blaskig, vet inte om det var för att jag druckit 2 koppar chai latte och mådde något illa eller om det var för att jag... ångrade min åsikt. Iallafall så drack jag 2 koppar chai latte innan middagen och var därför så mätt så jag åt ytterst lite oljig potatis soppa till middag (japp ni hörde läste rätt, pappa hade råkat hälla i aningen mycket olivolja i soppan, saarii att jag hänger ut det här pappa...) Och nu sitter jag här med en till kopp (chai latte, inte potatis soppan..... i handen :D

Jag har iallafall kommit fram til att jag har skrivit waaay too much om chai latte idag, håller ni med mej? Nu ska jag fortsätta skriva min engelska historia som är liiite flummig om gangster Big Bear och hans buuddy Lill-Bernard och deras roadtrip till Las Wegas..... Om jag verkar flummig är det absoluuut inte för att jag är något spidad av allt socker.. I chailatten..

Här kommer iallfall en oerhört bra och visande bild på min mys outfit, sim jag har när jag dricker chailatteeeeeé


I det här iinlägget har jag skrivit chailatte 9 gånger... Typ rekord shit borde anmäla till guinness rekordbook assååå.. PUSSSSSS


Nelly

Kommentarer
Postat av: alma

nelly.. 3 inlägg om chailatte på en dag..?..

2010-11-15 @ 21:11:45
Postat av: Tilde

Du skriver faktiskt chai latte 10 gånger!! Haha kram

2010-11-15 @ 23:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0