cuz im leaving on a jetplane.. n' i dont know when ill be back again:D

ååh  vad skönt! har tvättat håret tvättat mej o rakat mej o känner mej rent o len:D har vart o handlat massa godis o mat till systern min:) har kommit fram till att min väska ungeför bara kommer bestå av godis mat o lite kläder,om de nu får plats:PP hehehee synd nog att jag e torr i halsen o ont i huvudet o lite snuuvig:(( hoppas att de bara är lite åksnuva;) pallar inte vara täppt på planet! då kommer de bli rena rama helvetet för min hals:Ss
jaja.. ska träffa nelly om en timmer drygt  tror jag o ska byta lite grejor:) hihihi ska snart ner o köpa lite maraboo som jag glömde att köpa när jag va nera sist:PP haha

söta linn i fredags;) pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0