WoW

Idag efter skolan och efter att alma o linn va hemma hos mig lärde min brorsa mej att spela WOW hahhaah. Jag skapade en gubbe och kom upp till lvl 3 :D fett stolt! Sen gick jag runt och chatta lite me en tjej som hette Nelly och också spelade på sin brorsas spel och vi gjorde våra gubbar nästan exakt samtidigt och hon bodde också i Sveige :O så sjukt scary :O men sen efter att jag g33kat en stund kollade jag på robinson :D haha nää men nu
ska jag vara väldigt duktig och gå o lägga mej tidigt :D Eller ska först kolla lite på friends men sen ska jag sova!

GOOOOD NATT HATTIFNATT !!!!!
http://annelielisabet.blogg.se/images/2007/friends_1197466161_4664333.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0