LOPPIS 10-17

har varit på loppis sedan kl kvart i tio fram tills nu kvart i sex! men det har vart kul) det va många som kom, o så va de lotteri o så vann jag:DD MEN han idioten som gjort lotterna hade gjort flera av samma nummer, så när jag vann(jag o nelly skulle ha delat så de va bädas lotter)fick nina marcus mamma oxså nr18 så vi va tvungna att göra sten sax påsen och ofc vann nina(( så ingen hink med fina producter till mej inte((( MEN sen så nu efter kl fem då loppisen stängde fick vi ta massa till oss själva grATIS för att vi hade vart där så länge(hela dan va jag där=6 och en halv timme) så jag baxa HEM MEd massa godsaker:DDD heheheheheeeeee PUSS nu ska jag ätalite midda sen ska jag iväg till nelly o ha klädbya´tardag:DD med dom andra me dårå))) PUSSKRAM

gratis saker:
>finfina vaser
>vatten
>sanpellegrino
>crostini
>festisar
>choklad
>djungelvrål
>bläckpennor
>ett par skor
>mini shapoo
>en hårproduct
>make up store magazine
>katten gustav fiml
hehehe:)))) och sen +sju paket grillkorv, men jag tyckte de va lite onödigt att lägga upp dom;) PUSS OCH HEJ HA EN GRYMM KVÄLL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0