att Sticka e ju coolt!!

haha jag vet inte vilka som e mer g33ks än jagh o nellsyy e:))) idag gick vi o snackade om garn och stickning och gick o köpte garn´,tråd och knappar. men inte nog me de utan sammtidigt som vi gick där på stan o pratade intensivt om stickning, så stickade vi också sammtidigt:DD hahahahaaa men vafan! gamalt mode e nytt mode ju! vi hade iallafsl kul(enligt mej dådå) hehe och jag e fett taggade på att sticka YEHHHH!!!!:DDDD ok.. kanske inte SÅ traggad med något åt de hållet..? ;D hahah
men jag har även bakat en finfin kaka tills imorrn;jag ska va i björnsan kl 10 imorrnbitti o ha loppis(med skolan dårå) KOMM!!! :D hihii PUSSKRAM

 :DD YAAAYYYYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0