USM i Karlstad!!

Sorry för att jag inte uppdaterat på ett tag...

Men för typ en timme sen kom jag hem ifrån Karlstad men resan hem var faan inte rolig!! Vi åkte tåg hem eller skulle åka tåg men eftersom SJ inte fattar att vi bor i ett land där det kommer snö?! Så var vi tvungna att gå av tåget i Kristinehamn och därifrån vänta på buss och åka till Örebro och sen tåg till Stockholm...... Plus att vi var tvungna att släpa på alla våra väskor och madrasser och skit, blää SJ kan ta sig!!


Haha SJ nya reklamfilm kanske??? På länken kan man även se alla våra matcher i helgen och exklusiva intervjuer ;)


Bra, nu har jag tagit ut min ilska haha.
Men iallafall så har vi varit i Karlstad och spelat UngdomsSverigeMästerskap. En så länge är det bara gruppspel men vi vann alla matcher (mot Karlstad, Äli, Lobas och Ängelholm) Sen hade vi även mysig Taco kväll, vi lånade köket och gjorde egen taco skiit mysigt :D



Men det var en lyckad helg och jag fick pris för turneringens MVP (Most Valuable Player) :D


Nu ska jag duscha och packa upp mina saker sen krypa ner och spela på mitt gamla Ps2 som jag installerade för nån dag sen, hihi.


Nelly

Kommentarer
Postat av: R E B E C C A

Kika in på bloggen för att se ifall det var du som gissade rätt! :)



Kram

2010-11-23 @ 20:30:55
URL: http://beccabloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0