Russin ÄR gott i lussebullar!!

Idag spelade jag som sagt match med U20 (Under 20 år) så det va jag en 95a en 94a och massa 92or.. Hehe gissa om jag var nervös. Men det gick väll helt okej, vi mötte värsta bästa laget och vi behöver inte prata om hur mycket vi förlora med... OJJ MENAR VANN* eeeeh

Men sen när jag kom hem och crasha på golvet av trötthet så hade mamma och min lillasyster gjort lussebullar, det gjorde min dag. Så när jag kom hem vi 21 åt jag typ lussebullar till middag och tog ett lååångt bad och sjöng massa låtar medans jag bada, har kommit på att det blir värsta bra akustiken i badrummet och så kan man använda duschslangen som mick ;)

HAha men nu ska jag strax gå o lägga mig. Hare bra och dröm söta drömmar!



Juusste hade utvecklingssamtal idag också, det gick inge bra, eller asså det går bra i skolan och så men jag hade lite grejer som jag ville ta upp me min lärare men jag fick lixom inte till det och allt blev fel :/


Nelly

Kommentarer
Postat av: selma

Jag tänker inte! Göra på fria händer för svårt jag menar vill ni ha typ "vackra" bilder på er eller konstiga och roliga och vilket typsnitt och ska de sjunka in i varandra? Ni måste ge mig en "skiss"

2010-11-26 @ 08:01:57
URL: http://selmalindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0