~~

HEHEHEHEEEJ 

okidkoi, jag e helt sjuuukt stressadd!!D:
imorrn ska jag lämna in min matteuppgift, o jag
har precis börjat:// o om nån vecka ska vi ha
värsta bigga so prov, inte nog me de ska vi ha
ett ännu större no prov och dessverre oxå ett
franska prov:((((((((( buuuhuuuuuuu
den dumma stresss((( JAG GILLAR INTEE!!!
o så måste jag dusha för mitt hår stinker(((

fast hade lite kul idag ifall:P ja o nelly skulle
gå hem till henne o jobba matte, men slutade upp
med att vi åt värstastora mellis o sen stack till HM:DD
hehehee köpte en fin mössa o en linne/kläning typ;D
 bilder from todayy:

emm... vad händer..eeehhhh... okej?
outsideinthesnoww :DDD min nye mösse:PP
och så som vanligt en bild på mat:DDmellis;)

piss o kram på er allesammans, nu MÅSTE jag värkligen göra matte... (((
alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0