Cod!! <3

Imorse hade jag träning och efter det åt jag Issa, Emma och Klara lunch på donken sen gick vi tillsammans med Sara Lovisa och Filippa på bio och såg due date, haha så sjukt rolig se den!


Haha Klara

Emma tar lite piller ? :O


Isssaaa :))

Efter det stack jag och Emma till LinnB och där va Dina, Maria, Felicia och Selma. Och så körde vi massa Cod och pratade headset med galna killar som skrek i våra öron :( Hahaaa. Men nu är jag hemma och ska tänkte kolla lite pensionärsjävlar på kanal5play, har träning imorrn också. Men hare så bra!! Nelly


Haha shit vilka g33ks asså :O


Maria lite sur för att hon förlora :/


Linn Emma och Jag


Haha Selma inne i spelet


Wiiie


Haha FinaDina


Emma headshotar lite


Här campar vi loss lite me snipers lixom kastar runt lite med handgranater ba


Snyggingarna Dina och Felicia inne i spelet


Jag och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0