Bio!!

Ikväll ska jag på bio med martha och alma, myyys. Vi ska se jackass 3D eller jag vill se den haha. Vi får se vilken det blir.

Men ni vet avatar programmet (inte filmen) som går på nickelodien, typ vatten bändare och grejer. Iallafall så är det skiiit bra jag älskar det! Och nu såg jag att det har kommit en film på den som går på bio nu!! Ni vet inte hur glad jag är, ska fan seden me selma (Hon gillar också avatar aight?) Men nu ska jag äta middag och chillaxa lite sen möta Almis och Marthis!

Förresten äre väääärsta snöbollsgrejsen mellan vår skola och Vittra skola. Typ kalabalik juuu.
Och jag har blivit mulad 3 gånger redan...Inte kul! Av Max thien, Philip och nån jag inte kommer ihåg....

Jaajaaa nu ska jag äta! Pusspuss


Fast naaeeej! Nu blev jag besviken!! Den e ju inte tecknad? WTF det är den ju på nickelodien!!! :'( Haha kul att den har 9000000 visningar :P


Nelly

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa, vi har typ "prov" i idrott också. -.- Han ska se hur vi spelar. :P :)



kraamar :D

2010-11-26 @ 19:33:21
URL: http://linnhoney.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

2010-11-26 @ 21:35:02
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0