ÄNTLIGEN HEMMAA

hejsan hejsan allihopa som läser denna grymma blogg:D
nue jag hemma igen i sthlm efter att ha vart hos pappi hela
lovet. puh, jag är helt galet trött!!  först åkte jag bil en timme
sen åkte jag minitåg till linköping varav jag aldrig vart förr,
så där virrade jag runt ett bra tag innan jag fann perrongen
mitt nästa tåg gick ifrån, som var två timmar men sen så
slutlingen rullade vi in på sthlm C;D yeye va skönt att va
hemma! men måste plugga matte, har prov på tisdag och
jag har inte äns börjat repiera:// jaja puss o kram på er,
skulle lagt upp bilder, men jag har lyckats tappa bort sladden:((
ha en toppen start på veckan och ät många papparkakor
precis som jag:)))) hihihi 

har bytt mina gamla örhängen till nya silver(jag tog hål i
öronen för flera veckor sen)hehe kult med fyra;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0