yesterday

SHOOOOOOOOOBREEEEEEEEEEEE

 heheheheheheheheheeeee
 igår(inte riktigt..Ä)+ igårkväll hade jag toppen! ;D
jag o underbara linn+maria, selma, emma, martha med deras likt så söte mammor,
o pisan utan sin mor, o agneta utan sin dotter(nelly) kom hem till oss i vi hade ensåkallade
tjej-o-mamma-middag:DD de va tippen´toppen o vi gjorde elr började iaf på ett
jäääääääätte seriös film... o åt tacos o fahitas(stavning??):DD
men vi saknade dej nelly:'(( puuussssss
lite bilder kommer nog sen för de va baRA selmas som hade kamera så alla använde
den;))) hihiiii :***

annars hade vi franska prov o jag typ chansade på nästan allt:PP men jag borde få
minst 50% rätt:)
sen hade vi SO religions "debatt", men tre av sex i min grupp va inte där, o dom två
som va där hade inte gjort NÅNTING så mina anteckningR va dom ända -.- *suck*
jaja..

PUSSS O KRAMISAR PÅ ER ERA GOSEMOSISARR!!!!!!
alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0