Morsning Korsning!

Kunde spela igår, mådde illa en det gick. Spelade en av mina bästa matcher den här säsongen :) gjorde 24p.
Vi vann!
Efter matchen åkte jag hem och chilla sen kom laget hem till mig och vi bakade den årliga pepparkakan! Haha det skulle bli en rund boll (så vi köpte 2 och ett halvt kilo pepparkaksdeg på lidl, 15kr/st!!!) och gegga ihop tills den blev rund och så la vi den i ugnen. Men problemet var att den smälte och blev en hög :( så vi bestämde att det fick bli en vulkan istället... Som spydde ut basketbollar! Ni vet vulkanen Pompei? Kreativa som vi är bestämde vi då oss för att vår vulkan skulle heta Bollbei ;) AAAah liiite braigt??? Men konstigt nog vann vi inte... Fast vi har vunnit 3 år i rad så egeeentligen ville vi bara låta någon annan vinna för en gångs skull! Vi är lixom så schyssta förstår ni!Haha

MEEEEEN....

Nu vaknade jag nyss (så sköööönt att äntligen få sova ut!) Idag ska jag inte göra NÅGONTING, åh va skönt :D haha. Nä men jag tänkte gå upp och äta lite nu och sen kolla på en film, läsa lite, pyssla med mami och Martinis? Myyys söndag!
Och juusste jag e ledig imorrn! GUD VA SKÖÖÖNT! För vi hade ju skola i lördags, och jag gick dit, så därför får vi kompenserad ledighet imorrn :) Niiiice. Då kan jag plugga till eng provet imorrn, och chilla idag :D

Nä nu måste jag sluta skriva för jag måste göra nothing nu, bye bye :****




Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0